Lördagsmyyyys

Idag har varit en skön dag. På morgonen hade jag zumba och sen då jag kom hem sov lillfröken tupplur så jag kunde njuta av kaffe och bloggläsning. Farzan i huset har hockey fram till 18.00, så vi har varit på tumis och myst.
och roligt har vi! Morzan säger "katt" och tjejen söker boken med en katt på pärmen. Sen övar vi nästa ord och så lär vi oss hela tiden  nytt. Helt otroligt att märka då barnet börjar förstå det man säger. Framför allt är jag glad att "nej" är än så länge ett ord som är rätt effektiv,  med undantag för datorn och sladdar förstås.
och det där att dra i mitt eller någon annans hår är en stor hit. Jag borde ha förutsett detta..
Nu ska vi äta middag, sen blir det sovdags 18.00 (ja vet, rätt tidigt..men sen stiger vi nog upp kring 7) och därefter blir det lördagsmyyys! (måste passa på att njuta nu..sista lördagen på denna semester. Nästa blir sedan vecka 8 då det är sportlov)

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Åh vad ni e söta! :)

2012-01-12 @ 22:47:28
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0