Inredningsdille

Idag har det kommit en ny bokhylla in i huset. Jag har värre inspirationsfeeling - väldigt nytt för mig. Mitt barnrum såg nämligen ut som en sill-sallad med varken huvud eller fötter. Måste komma ihåg att slänga upp ett fotografi när allt är klart. Förutom inredning så har jag sysslat med jobb - surprise surprise. Gubben på träning/jobb och barnet sover, det passar ju bra då. Dessutom har det varit riktigt skoj! Har ett nytt häftigt "verktyg" att jobba med (tack kusin vitamin Felix för tipset!), som ersätter gamla vanliga Powerpoint. Idag har det varit Finlands presidenter på agendan. I bakgrunden kommer The Voice Sweden, helt perfekt.
Kukkuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0