Nazism

Då var det dag 2 på sportlovet. Börjar vara nästintill friskförklarad och känner ny energi i kroppen. Det märks man börjar bli frisk då man vill byka, städa, diska..för att inte prata om att jobba! Sitter och planerar nästa period, med bl.a. Hitler och andra världskriget. Alltid lika intressant och fascinerande - för att inte tala om ofattbart. Lika ofattbart är att jag kommer att börja jobba på nytt ställe, vår skola har ju flyttat ut under renoveringen! Jobbresan förkortas med 10 min och jag har ett helt nytt utrymme - till arealen större än vårt eget hem (auditoriet..). Som tur är akustiken bra och inte sådär ryslig den kan vara i stora utrymmen.
Sambon jobbar hela veckan, så vi är på tumis med Isabella. Vi har en hel del nytt att leka med efter födelsedagen, så tiden går undan. Dessutom har hon börjat sova längre dagssömn, så jag hinner bra med mitt eget. Däremot har nätterna varit lite mer oroliga - med en uppvakning på morgonnatten, men förvisso somnar hon sedan pånytt och vaknar mellan 6-7.30. Märkte igår en ny hörntand, vilket kanske kan vara förklaringen. Nåväl, det är inget större problem än iallafall. Så länge hon är glad och nöjd är jag det.
Nu skall jag fortsätta kolla på dokumentären "The World at War". Hoppas er vecka börjat bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0