In the countryside

Idag skulle sambon iväg 5.45 på morgonen mot tävlingarna i Valkenburg. Vi vaknar 5.50. Aning kaos, men iväg kom han och hann till flyget. Att det var fart på karln är en "understatement". Hoppas han har lika snabb fart på sig när det väl gäller på lördag.
Jag och Isabella har flyttat ut till mina föräldrar för helgen - pappa och mamma tar hand om tösen medan jag är på jobb. Det blir en timmes bilfärd i morgonrusningen - det betyder kaffe på morgonen! Underbart med föräldrar som alltid ställer upp, i vått och torrt. Nu har Isabella lagt sig och jag kan ta det riktigt lugnt efter en fartfylld dag, bl.a. blev det influensaspruta för den yngre av oss - men än så länge har hon inte visat några tecken på feber eller ont. Hoppas det förblir så..*peppar, peppar*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jobbar dina föräldrar inte mera eller?

2012-02-02 @ 21:09:36
Postat av: Josephine

Mamma jobbar men har väldigt korta fredagar. Pappa sköter tösen på morgonen - han har helt sjukt bra touch med barn, har gjort det en hel del, trots han är en man ;) Vi är tacksamma över sån bra service och hjälp, mer kunde vi inte önska..

2012-02-03 @ 21:00:04
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter ju bra :)

2012-02-04 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0