18.2.2012

På veckoslutet firades alltså Isabellas ett-årskalas hos mommo och mofa, del 2. Veckan innan hade vi ju gudföräldrarna på kaffe. Kusinerna M & M kom på besök, och jag tror det överträffade presenterna. Oj vad Isabella gillar att leka med andra barn! Hon var bara ett stort leende och skrattade eftermiddagen igenom.
Jo, alltså hon läser så fruktansvärt intensivt dessa kort..
..eller ja..kanske jag måste erkänna att Isabella är mer en gnagare än läsare för tillfället. Två hörntänder syns däruppe, och hon är som lilla vampyren. Med en nedre tand.
Mommo tycker om att man äter och att det skall finnas gott på bordet. Det tog inte slut i första taget, vi var tio personer på plats, så ni kan ju räkna ut vad vi åt några dagar framöver..
Tänk vad snabbt ett år går
Solstrålen
Flickorna hitta en liten koja de kunde leka i..
Mofa får alltid töserna att lugna ner sig, om än med sång, än med pyssel. Trevlig födisfest, trots jag själv var sjuk och sambon på crashed ice-tävlingar. Tacka vet jag mamma och pappa! De hjälpte så otroligt mycket då jag själv var trött och låg däckad i feber. Jag är ordentlig arbetstagare - s.g.s alltid sjuk på loven (morr...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0