Världens bästa Bamse

Igår gick jag till Lindex. Jag kom inte tomhänt tillbaka. Uups. Men nuförtiden är det ju inte till mig själv jag köper..
..utan istället är jag totalt såld på småbarnskläder. Inte vilka som helst, men speciellt Bamse-kläderna. Men faktum är att det börjar bli alltmer glest i skåpet efter spädistiden, och det behövs lite mer "vintriga" kläder
och vad är då bättre än Bamse? Eller katten Jansson? Tur att det inte finns i vuxenstorlek - då skulle jag säkert gå omkring med dem på mig själv också..(och om ni vet om att det finns sådana - berätta snälla inte för mig!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker oxå om Bamsekläderna, men tyvärr tycker jag dom haft rätt dåligt utbud på pojksidan. Iaf i dom Lindexarna jag varit i. Men de finns ju alltid mer flickkläder i alla butiker förstås.

2011-09-07 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0