Tiden går fort då man har roligt

Vänta nu, var inte det fredag helt nyss? Ändå visar tiden att det är söndagkväll. Helt otroligt hur jag ibland inte hinner med i tiden..swush! Det blev helg hos föräldrarna, med god mat och sköna sovmorgnar. Idag har vi däremot varit effektiva och gjort hushållsarbete här hemma, de där dammtussarna dyker upp fast det knappt gått en vecka sedan senast. Inga husdjur jag föredrar. När vi kom hem fick vi fin gåva av gufar Antti - två par nya skor. Han hade hört om den tappade skon och köpte några nya istället. Isabella och vi bugar och bockar.
Nu är det läggdags - tidigaste morgonen imorgonbitti. Sedan är jag gräsänka tisdag och onsdag då Lari skall göra en modellkeikka i Kotka. Vi flickor blir hemma och härjar/busar vår vana trogen, jag slutar ju vid lunch så vi har hela dagen på oss. Vår tös är väldigt aktiv men har inte ännu kommit på att ta sig framåt - runt och bakåt går bra. Ibland tror jag att hon tror hon kan flyga framåt, då hon lyfter armar och ben som om hon skulle hoppa fallskärm och sprattlar där på magen. Det ser så lustigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0