TGIF

Jag kan knappt förstå det igen är fredag, vart försvann veckan? trots det idag är min längsta jobbdag (till 15) måste jag säga det gick smort och smidigt idag, jag känner mig pigg, kry och glad. Vissa dagar känns mitt yrkesval extra bra, som nu. Det är nog bra att vi alla påminner oss själva om det goda vi har i livet, som man är lycklig över, så det inte blir man tar det för givet. Dessutom väntar där hemma en leende guldklimp. och det är fredag. Vad mer kan man begära?

Däremot förstår jag inte varför bussen har värmen på i elementen då det är sol och +18 ute (minst!). Jag fryser inte, jag lovar..

dagens klocka. Ett minne från tiden förra hösten då vi bodde i Montreal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0