Så likt men ändå så olikt..

Här hitta jag en gammal bild från 2009. Mycket har hänt sen dess - vi har hunnit flytta och köpa eget, skaffa barn och lägga på oss några kilo. Annars är positionen och datorn i famnen rätt bekanta. Fast nuförtiden har jag inte tid att vara så mycket på FB mera, istället handlar det om skolarbete (eller egentligen heter det nog jobb/planering..jag GÅR ju inte själv i skolan mer..) och lek med Isabella. Imorgon har jag min längsta dag (ända till kl. 15..herrejöstas liksom!) men sen skönt veckoslut igen. Nu skall jag slänga i mig en omelett, och sedan planera lite lektioner - det blir kvinnan i antikens Grekland samt brott & straff. Not bad egentligen, not bad at all..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0