I believe I can fly..

Det är roligt och busa med pappan..skönt att lillis alltid är på gott humör så blir jag inte heller så ledsen pga. det faktum att:
- Jag är sjukskriven hela veckan
- Jag äter penicillinkur över en vecka mot luftrörskatarr..crp låg på 50 (torde vara under 10) och läkaren var lite bekymrad och bad mig komma tillbaka på fredag om jag inte börjar känna mig bättre. Hah, 50 är inget jmf med 132 jag hade några år sedan. Men då hade jag i och för sig lunginflammation.
- Jag har förbaskad förkylnings/ansträngningsastma som alltid ställer till det.
- Har en massa skolarbeten jag hade tänkt fixa då niorna är på prao, men får ta igen det då jag är mer pigg och kry. Typiskt.
Dagens positiva: Att jag bor i ett samhälle där det finns astma-pipor och antibiotika. Hade jag levt 100 år sedan hade det kunnat gå illa. Jag har haft lunginflammation 3 ggr och luftrörskatarrerna kan jag inte hålla reda på längre..*Oh you gotta think positive*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0