HIFK - girl

Ja, nu är hemligheten avslöjad. Nu vet ni vem detta hushåll hejar på (eller skall vi säga - laget jag och Isabella får lov att tycka om, vare sig vi vill eller inte..). Jag är totalt såld på Isabells skor, jag kommer nog aldrig att kunna göra mig av med dem, eller typ de ziljoner kläder som redan blivit för små. Borde man börja bli orolig över att varningsklockorna börjar ringa av mitt hamstrande? Njaa, några plastpåsar må gå. Sen när de överstiger ett siffrigt får ni lov att rycka in..
Idag var också morsan duktig och sprang 1h länk. Otroligt uppfriskande, och framförallt - vilket underbart väder!! Har på känn de soliga varma dagarna inte varar så länge till. Förhoppningsvis är vädergudarna på vår sida på fredagen, då har vi nämligen idrottsdag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0