Hälsningar från sjukstugan

Här mås fortfarande kråka, men jag är såpass "pigg" nu så jag orkar mig framför datorn. Igår var det vågrätt läge som var gällande. Fy. För. Flunssa. Men tänkte skriva lite om vår trevliga familjelördag, innan jag sen drog åt mig min förkylning..
Vi gick till Iso Omena, som firade sina 10 år de hade dragit på nacken..
Pappan i huset var ivrig över Stadiums golfrea, och han köpte lite till bollar han kan slå till skogs nästa sommar..
En ny handske fick också följa med, och Isabella summerar ungefär våra tankar kring att shoppa "golf"..
"häh"? Where are all the real stuff. Nå sagt och gjort. Denna morsa gick istället och köpte en spännande..
...mössa!! Isabella fick vara min provkanin - ser den cool ut på henne måste den ju se cool ut på mig..right?
Isabella om någon behöver skydd om huvudet, då hon ännu inte har något hår (det som kom vid födseln försvann..)
Biet fick se sig nerdreglat..igen..
Det var en massa grejs på G i Omena, bla. Wii-SM. Vi deltog inte, men Mario var intressant. Både för stora som små. Vi gick istället och lunchade på Wok Up. Dessutom hade de auktion, men inget av våra bud blev slutgiltiga. Det var alltfrån datorer, tv:n, klockor och resekort värda 1000 euro. Nå, lika bra det inte blev något, kunde ha blivit väl dyrt spontanköp
Istället åt vi kaffe och kaka som bjöds åt alla kunder. Vi träffade våra gemensamma bekanta och tog en kaffepaus med dem..Slutligen tillbringade vi nästan 4h på äpplet. Något av ett rekord. Men riktigt trevlig familjelördag, på alla sätt och vis
Det här kallar jag saker man behöver, men som är så förbaskat tråkiga att inhandla!
och för att inte göra shoppingen för tråkig, fick Isabella en ny fin Bamse-klänning. Den användes idag då mommo och mofa kom på besök och ta hand om sin sjuka flicka och gjorde middag och hela faderullan då Lari hade hockey. Men mer om det i ett senare inlägg. Nu måste jag fortsätta vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0