Dagens FB-status

"känner för att skriva en eloge åt sin dotter: Tack att du sov 14h och lät din förkylda mamma vila upp sig, ytterligare ett tack att du sovit 2h på dagen så jag kunnat ta det lugnt och se på mina favoritserier. Jag behöver faktiskt inget fredagsvin* då jag har dig. Nu tänker jag dock väcka dig för det är dags för skratt, mellanmål och lek! H. Pigga mamman"

*Det har jag i och för sig inte tagit på över 1 månad..men jag tror ni fattar vad jag menar..men det känns lite som om jag vore halv alkoholist då jag skriver sådär exakt min tid utan alkohol. Just to make it clear - vi har "hälsosamma veckorna" på G med sambon, som betyder mindre kolhydrater, noll alkohol och hälsosammare mat överlag. Känns faktiskt väldigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0