Voiko vauva yökyläillä?

En bra artikel, för er som är intresserade TRYCK HÄR. Igen slog det mig att hur mycket moderskap delar folkets åsikter. Den ena säger så, den andre säger si..Personligen ligger jag nånstans mittemellan i denna fråga (kolla artikeln). Måtta med allt, och jag tror de flesta föräldrar märker rätt snabbt barnets personlighet och kan lite jobba sedan från den kunskapen. Än har vi inte lämnat Isabella övernatten, men något tag i framtiden kommer det också bli aktuellt. Mammor borde dra lite mer samman, och inte alltid kritisera varandra så lätt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi hade Edith hos sin farmor o farfar övernatten när hon var 9 månader. Och det var nog så att det var jag som led mer än dottern ;) Hon hade haft det hur bra som helst - medan jag hade svårt att inte tänka på henne hela natten...;)

2011-10-26 @ 13:00:38
Postat av: Jessica

Ja, det här är säkert ett av de mera känsliga ämnena för föräldrar, tillsammans med diskussionen om amning vs. icke-amma, hemlagad mat vs. burkmat, engångsblöjor vs. tygblöjor... Listan kan göras lång! När det kommer till dessa ämnen brukar ju oftast de med de extremaste åsikterna träda fram. I verkligheten landar väl största delen nånstans där emellan!

2011-10-26 @ 13:12:42
URL: http://silverkanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0