Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!

Nostalgi. Idag vet jag inte vem som Ridge hänger med eller om Stephanie ännu håller ihop med Eric, det är alldeles för många nya och obetydliga skådisar där idag. Allt var bättre förr, hökhöm..(ja, man börjar låta gammal). Jag minns hur jag klistrades fast vid tv:n för att se om Brooke skulle få Ridge, för att senare hoppas på Taylor (innan hon skaffa de där hemska botoxläpparna etc..).

Så hörru gubben i huset - nu kan du överraska mig någon vacker dag med att komma hem med alla tiders såpoperas första säsong, så jag kan uppleva lite nostalgi. Men isåfall skall det ske snabbt - för om jag känner mig korrekt så faller denna produkt annars inom rätt snart framtid i min köpkorg...

Kommentarer
Postat av: Boa

Oj den gamla goda tiden då de såg normala ut och betedde sig normalt, inte gifte sig med sin brors systers mammas adopterade tvillingbror eller nåt ditåt. Och före de dog och uppstod på nytt :) Då gillade jag också serien, men det var ju för evigheters evigheter sen :)

2011-10-06 @ 12:53:06
Postat av: Jenna

Vi kan sen titta nån gång tillsammans. Ordna tjej kväll med vin + ost!!!

2011-10-06 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0