Happy Joy Joy

Idag var min långa jobbdag, som gick hur smort som helst. Barnen var snälla och duktiga, bussen var i tid och jag kom hem till en sprattlande, hoppande, glad baby som gav världens leende när hon såg mamsen.
Lägg till skratt, flås och sprattlande så vet ni vad jag menar. Nu skall jag njuta av tystnaden då Isabella sover, sambon är på jobb och jag har undangjort arbetsplaneringen. Med andra ord klickar jag på ch131.com, där man kan kolla på serierna dagen efter de haft premiär i USA. Idag blir det en gammal goding, som jag ibland undrar varför jag egentligen tittar på, men antagligen för att få en liten nostalgi-kick från studietiden. Go Tyra!
ANTM förstås. Cycle 17...undrar hur länge de orkar hålla på? Märkte att en tjej, som var med i cycle 15 (om jag minns rätt) var med i en rätt stor roll i filmen "Crazy, Stupid Love". Hon var dessutom riktigt bra! Sevärd film annars också..Hon är väl antagligen den som klarat sig bäst, för ingen har nu väl direkt blivit "top model".

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad jobbar Lari med?

2011-10-27 @ 19:34:02
Postat av: Lottas-lantliv

Bella e alltid glad.Jag skriver blogg igen: )

2011-10-27 @ 21:32:48
Postat av: Jessica

Jag tittar också på nyaste säsongen av ANTM som bäst! Man måste ju hålla sig uppdaterad:). Själv tycker jag det är lite dumt med en all star-säsong: det känns som om dom valt med de allra högljuddaste b*tcharna från de tidigare säsongerna bara för att få ihop bra drama... Tycker det skulle ha varit rättvisare att ge nya tjejer en chans, de där typerna hade ju ren sin chans tidigare! Men om man nu ska välja tycker jag Laura är bäst, hon är så symppis:).

2011-10-28 @ 08:13:30
URL: http://silverkanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0