Bara det bästa för den bästa..

Häromdagen noterade jag att vi måste ha en ny bilstol, då Isabella börjar närma sig viktgränsen på den nuvarande. Jag nämnde det till Lari och hux flux ringde han i förrgår till mig på jobbet för att berätta han nu skaffat en  ny bilstol som går ända upp till 18 kg. När jag kom hem såg jag denna i hallen
Vid närmare undersökning märkte jag ju att den hade en hel del finesser och även IsoFix låsmekanism..och sen kolla jag ännu närmare..
och tyckte det var ett bekant märke och sen såg jag räkningen. Jag höll på att falla från stolen, det är så mycket att jag inte ens ids skriva det på bloggen, men vi kan ju säga att det inte räcker med några hundralappar..Då mannen ser min häpna min säger han helt enkelt "bara det bästa till den bästa". Nå, säkerhet framför allt. Det är ju nog viktigt, för aldrig vet man vem man möter i trafiken.
och Isabella höll helt tydligt med. Jag blev särskilt förtjust i det fina färgvalet..det är helt tydligt inte bara jag som tycker en prinsessa klär i rosa..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin stol. Jag har oxå funderat på en BeSafe til Edvin sen då tiden e inne. Dom har fått bra i test. Men jätte dyra joo, men man vill ju att ens guldsten skall vara säker i trafiken oxå så...

2011-10-09 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0