Till "farsan"

Har en hel del grejer vi ännu inte har tagit hem från föregående lägenheten i Gäddvik som jag gått igenom idag. Bl.a. en hel hög av cd:n med diverse filer, foton osv. På en av dem stötte jag på dessa bilder från Laris RBCI tävlingar 2008. Eftersom jag är otålig och inte kan vänta till måndag så visar jag dem åt dig Lari redan nu, för jag sitter o småler åt hur lik du är din dotter. Båda är lika baby-faces..höhhö..
Ser man på, Isabellas "bekymmersrynka" är nog lite från dig också.
Minns du dessa? Vi hade inte ännu träffats då - men 4 år senare är du lyckosten som är pappa till mitt barn. Gratulerar!
Wannabe-model..?
minst lika snabb som farsan..jag hoppas ändå hon inte kommer att gilla extreme-sporter, för då kommer jag sitta med hjärtat i halsgropen hundra gånger mer än då jag ser pappan komma ner för backarna..och det är en hel del!
Vi hade lite julkortsfotografering idag igen, men med varierande framgång. Emellan var tösen med på noterna, men i nästa stund hittade hon något annat som var mer intressant än en kamera..
Vi trodde grisarna skulle distrahera lagom, men det var höet som var roligast..
När hon väl hade valt ut en gris hade hon bara ögon för den
*NÖFF*
Färdiga slutprodukten får ni se om några veckor..
Förutom photoshooten idag så har flickan lärt sig stå upp i sängen, helt på egen hand. Det händer här borta. Vi kommer att tänka på dig imorgon pappa, då det är din dag. Vi har en överraskning sen istället till nästa veckoslut, så du behöver inte vara ledsen. Vi glömmer inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0