Storm

Jag älskar faktiskt ibland dagar som dessa. Regn, rusk och storm - ett ypperligt tillfälle att mysa inomhus och med gott samvete kolla på film. Fastän måste erkännas att jag rättat prov innan det i 3h, så vädret det tänker jag inte klaga på idag. Lite julljus och stjärnor piggade upp i mörkret (samt lite julmusik, förstås!)
Idag har Isabella fortsatt med att säga "lampa" medan hon kollar upp mot taket, och klappat med oss då vi sjungit "klappa händerna då du är riktigt glad". Jo, lite självskryt här. Men som ni vet - det finns ju inget bättre än eget barn, och första gången är alltid speciell. Något jag förstod först då vårt gullegryn anlänt. Det bästa som någonsin hänt.

Kommentarer
Postat av: Ilhan

Jag håller helt med dig!

2011-11-27 @ 22:21:09
URL: http://ilhan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0