Öh, same old same old..fullt upp?

Oj, jag har helt glömt bloggen! Nå, ni har inte missat mycket. Igår hade jag jobb och sen kom jag hem och skötte dottern. Därefter tog vi det lugnt med sambon och njöt av en tyst kväll tillsammans. Idag har jag gjort pizza åt svärmor eftersom hon var snäll och vaktade Isabella och nattade henne medan vi kunde gå ut och äta samt njuta av privat tid tillsammans. Hur skönt som helst. Detta veckoslut är helt family-time och det börjar med en lång länk imorgonbitti. Hoppas bara det inte regnar. Jag skall använda kameran lite aktivare och återkomma asap :)
Trevligt veckoslut allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åter igen viktigt med att gå ut ;)

2011-11-18 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0