Post från Canada

Titta vad som kom på posten igår! Två ritningar av två små söta tjejer som går på förskolan i Kanada. Jag hade ju dem en hel del också och det är ju roligt de minns oss ännu. Jag tänkte då jag såg dem att sådana barn skulle man ha, så väluppfostrade och rara (den ena fyllde 5 på hösten, väldigt unga alltså).

Det är synd vägen är så lång till Montreal, annars skulle vi säkert besöka dem oftare. Men bara Isabella blir lite äldre så blir det nog en visit till ishockeyns förlovade land igen..

De kunde alla stava mitt namn korrekt, eftersom det är ju stavat enligt fransk modell(där pratar ju majoriteten franska..). Här i Finland får jag nog oftast heta "Josefiina" eller "Josefin".

Många varma hälsningar tilll alla i Kanada (ser ni, de kan läsa min blogg genom google translate, dagens teknologi är häpnandsvärd..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0