Nyt lenkille!

Idag fick jag en förtida födelsedagspresent av Lari. Jag har i alla flyttomgångar tappat bort mina löpskor men nu fick jag välja ett par nya, då jag gärna vill ut alltid då och då för en uppfriskande springtur. Rätt kul år man haft - en söt tjej anlände, morsdag, namnsdag och födelsedag..allt inom 4 månader.
(Josephine i Isabellas ålder..)
Jag märkte även idag två små vita prickar i Isabellas nedre tandrad. Det kommer nog inte ta länge för de kommer tittar ut. Helt otroligt. Hela livet är nog så märkligt och underbart - alla har vi varit sådär små och oskyldiga. Nu är man stor men nästan lika oskyldig ;)
Snark snark..pappa Hannu och jag gillade också gemensamma sovstunder..
Jag och brorsan..lite hann vi leka också, trots vi har en åldersskillnad på 6 år

Världens bästa morföräldrar
Lilla Isabella, 26 år senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0