Morgongymnastik

Idag har jag börjat med morgongympa och tänjning. Jag behövde inte ens en barnvakt under tiden. Nu funderar ni antagligen snart på att ringa barnmyndigheterna så det är bäst jag förklarar mig. Okay.
Det var alltså min personal trainer Jenna, som även agerar under benämningen faster, vän och Laris syster, som drog gympan. Hon bor 146 cm ifrån oss. Alltså dörren bredvid. Hon har dragit gympan i över 10 år och var snäll nog att vilja stretcha med mig. Jag har allvarliga traumor på alla gympan då gamla tanter är mer flexibla än jag. Min kropp är som en stenklump. Detta måste alltså åtgärdas! Det är faktiskt himla uppfriskande att röra på sig på morgonen. Isabella sover ju varje förmiddag, och låter mamma träna ifred.
Idag blir det Ikea och lite annat, men jag skall nog bara titta och låta plånboken vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0