Kesäkuntoon 2012

Jepp, idag inleddes projekt "Sommarfit 2012". Första länken bakom och det känns härligt, fastän benen är så möra att de knappt hålls raka. Jag är realist och inser att den där beach-bodyn jag drömmer om knappast förverkligas till i år. 
Om jag inte förstås blir vege och går på hårddiet. Fat chance. Jag älskar kött, kaka och kaffe. Who am I to deny it? Men lagom är bäst, och jag är förfasad över alla E:n jag hittar i maträtterna. Jag borde göra all mat själv så vet man vad man smäller i sig, men jag är för lat. Eller nej, vi omformulerar det: Jag är för bekväm. Det låter bättre. 
det bar av från Gäddviks stränder till Mattbys betong..
Emellan sprang man nästan på någons bakgård (den familjen kan inte ha varit nöjd då staden bestämde sig för att dra en gångstig mellan huset och bastun..)
Underbara springstigar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0