1 år sedan..

Snart ett år sedan, fyllde jag 26 år och avslutade läsåret i Mattliden med körens vårkonsert. Temat var Disney och jag var utklädd enligt temat som Pocahontas (jag höll kören med musikläraren). En månad senare kom nyheten att lilla Isabella var påväg. Otroligt hur mycket livet kan ändras på ett år. Det är ju det härliga med det hela, att man aldrig vet vad som väntar bakom hörnet..Vad gjorde NI ett år sedan?

Förra vappen köpte jag Nasse ballong, så som ni märker köper jag sådana oavsett man skulle ha barn eller inte. Det hör ju liksom till!!

Kommentarer
Postat av: stéphane Laguë

Hey...it's the Halloween costume that you were wearing at the Académie Juillet last october.....

2011-05-04 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0