Helt kaputt!

Now I have shopped till I dropped - är totalt slut efter några timmars IKEA-resa och har införskaffat en massa kul till barnkammare och kök. Isabella sov som vanligt, medan mor och hennes väninna Lotta plungade igenom hela affären. Så nu har jag projekt reda upp alla grejs och plocka ihop alla småsaker jag köpte..
Det blev en hel del..
Det var nästan så händerna inte räckte till - men vi (Lotta..) var uppfinningsrika..
Det är bra man har stor bil..(och en väldigt skitig sådan..men är det ens lönt att tvätta nu när snön smälter?)Yarisen hade man inte kommit långt med. Och ja, det är Isabella som ligger på Ikea-vagnen. Hon fick tillfälligt vänta på att allt packades och hon fick sätta sig i sin bilstol. Nu skall mamma lägga fötterna upp i luften och ta det lugnt framför tv:n..

Kommentarer
Postat av: Lottis!

Oj va du ha shoppa: ) Jag ha sytt gardiner idag, vet du om ni har gardinstång eller knipsor i Isabellas rum? De blev två små dynor oxå av samma tyg: ) Sen fick jag hem barntapeter, som sku bli så fina tavlor: )Ska hämta dom åt dig! När var de som Lari kommer hem?Kraaaamis

2011-03-22 @ 19:46:26
Postat av: Lotte

Hehe, det är nackdelarna med Ikea-shopping; att reda upp, plocka och bygga ihop när man kommer hem ;)

2011-03-22 @ 21:09:47
URL: http://kunterbunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0