Första "utflykten"

Idag hade vi spännande morgon. Det är nämligen två veckor sedan Isabella föddes och vi har rådgivning. Med andra ord vi åker utanför Evitakogs gränser. Morgonen förlöpte i övrigt bra, men Isabella måste ha varit nervös hon med då hon tyckte det var roligt att kakka i mammas famn på skötbordet. Fast sånt där som man förr tänkte "yäääk" är liksom småpotatis. Det är ju ändå bara skit..

Nu sitter jag i bilen och tittar på en sovande baby (neej jag kör inte, så multitasking-kvinna är jag inte). Får hoppas hon nu iallafall nått upp sin födelsevikt. Vi återkommer!

Min famo (storafamo? till Isabella) har stickat fin mössa..

Kommentarer
Postat av: heidi

Min fammo kallas för gamlafammo av mina syskonbarn!

2011-03-04 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0