Dusch

Konstaterande som nybliven mamma: Du kan inte springa i duschen sådär bara om morgonen/när du vill. Inte när man har en spädis - och om man skall blir det en snabbdusch under tiden barnet sover (och då skall man ju helst ha walkie talkie så att man hör skriket). Eller kanske jag bara är nu en hönsmamma? Men jag har iallafall inte ro att duscha och lämna barnet ensamt. 
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte åstadkomma med detta inlägg - kanske bara att jag är i behov av en dusch? (n.b nåväl, några timmar så får jag folk hit hem som kan hålla ett övervakande öga..)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har märkt av helt samma problem... Idag testade jag på att ha Ida sittandes i babysittern i badrummet när jag duschade:). Det funkade riktigt fint, hon var hur nöjd som helst!:D kanske du kan testa det också!

2011-03-11 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0