Barnkammarboken

Äntligen hittade jag barnsångböckerna jag letat efter. Nu ska det bli sång i vårt hushåll för hela slanten.

Efter en uppfriskande promenad hit till Iso Omena skall jag nu belöna mig själv med en god lunch. Det kryllar av mammor med barnvagn på det här stället..och jag är en av dem..detta är ju lyx!

Men sen är det nog bäst jag styr kosan hemåt innan jag blir ruinerad, var redan in till KICKS och shoppa makeup, shampoo och ansiktsmasker. Det är bra att lite skämma bort sig själv också.

Hur skämmer ni bort er själva?

Tack för att ni läser min blogg gott folk, det är en bra ventilationskanal för mig och ni ger mig inspiration. Har ni en blogg jag inte vet om - skriv adressen så jag kan besöka er! 

Trevlig fortsatt måndag!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag unnar mig själv en ganska dyr klippning nu och då (typ var tredje månad...) och så köper jag lite roligt smink och sånt när jag känner för det. Kanske någon dyr kräm eller liknande också för att testa om det funkar :)

2011-03-28 @ 21:18:59
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0