Supermom

Idag kände jag mig riktigt som en supermamma. Fixade nämligen för första gången nu egen mat åt Isabella av batat och morot. Det blev faktiskt riktigt gott, smakade sött och bra utan socker och betydligt mer smak än barnmatsburkarna..skall försöka i mån av möjlighet göra själv, men visst är det skönt att det finns burkar att köpa då man själv inte hunnit fixa eller åker bort. Nu måste jag småningom sedan försöka vara kreativ och komma på nya bra kombinationer. Några tips på frukt? Kan jag själv mosa t.ex. plommon, äpplen eller päron och ge åt henne?

Nyss hemkommen från Zumba, helt slutkörd men lycklig då tjejen sov sött när jag kom hem och jag nu kan bara lägga mig på soffan och njuta. Frid och fröjd..

Kommentarer
Postat av: Mia

http://www.nutriciababy.fi/ruokatietoa/keittokirja/soseet/fi_FI/bataattikukkakaalisose/



Kolla in den här sidan, här finns olika recept på puréer i spalten till vänster

2011-06-22 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0