Möhippa!

Sorry jag varit så tystlåten men jag var tvungen..saken är den vi kom upp till Vasa igår, eftersom vi idag firar min vän Annas möhippa! därav fick jag inte avslöja något förrän idag. Färden gick hur bra som helst med Isabella, hon var duktig och sov halva resan. Min mamma kom med och ser efter Isabella då jag är med tjejerna..tur att morbror bor nära centrum. Nu har jag paus och kom hem en stund och sköta dottern..

Vi började med brunch, sedan hade Anna lite uppgifter på stan, bl.a. fick vi bra foton med poliser och brandmän..mycket folk ute på stan i hettan eftersom det är någo större happening på G. Temat är Hollywoodfruar, därav är klädeln mycke leopardmönsterbetonat och röda naglar etc..ni ser på bilden.

Det är hett! vi befinner oss i Finlands för tillfället nästan varmaste plats, huh. Det går åt mycket vatten och solkräm (jag är ju chaffis..)
Jag fick äran att sminka Anna, och måste säga jag är riktigt nöjd med slutresultatet, eftersom det jag senast mejkade och fixade var en barbiedocka.

Nu skall jag mata flickan, sen blir det minigolf med tjejerna. Jag bjuder på bilder senare, när nätet börjar fungera hemma i Gäddvik..

Kommentarer
Postat av: Mia

Var d här din hemlighet? :) nyfiken

2011-06-12 @ 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0