Busy girl (s)

Idag har nog varit en fartfylld men rolig dag! Vi hoppade spontant på bussen till stan då vi fick chansen att se min kära vän från Singapore med Isabellas blivande pojkvän Vincent, 2 månader. Det kommer att bli ett sött par. Där strövade vi runt och tog även en god lunch.
(Jenna, my partner in crime, personal trainer, granne och vän)
Senare blev det zumba med Susa Matson (hon var tydligen i Tanssii tähtien kanssa) på High Heels. Världens bästa zumba någonsin, jag var riktigt ledsen timmen tog slut. Det märks nog man har att göra med proffs. Nu är jag totalt degig efter all promenad och gympa idag, så jag säger bara tack och gonatt!
(Isabella trivs riktigt bra på sin nya lekmatta, det finns allt möjligt roligt där)
Hoppas ni njutit av det vackra vädret, för nu kommer regnet men det är jag bara glad över! Lite frisk luft och möjlighet för Isabella att sova bättre på balkongen..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Oj då, så Isabella har tänkt ta en yngre man.. :) WHy not!?



Susas zumba kan rekommenderas åt alla som vill prova på någon sexig dans! :) Det var så huippu!!

2011-07-12 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0