Hemma-galleria

Förutom att min mamma är klasslärare är hon också konstnär som sysslar med det ena och det andra. Främst är det ändå tomtar i olika former och skepnader, men en annan sak hon också gör är saltdegstavlor. Därav ser det ut såhär hemma hos dem i Evitskog. Tavlor i mängder, som hon både göra sådär "annars bara" och på beställning.
Jag tycker om dessa tavlor, man blir alltid på gott humör då man ser dem..
Jakt, älg och skog är rätt pop här på landet..
Hem ljuva hem..
Kanske jag också borde bli mer händig av mig, sysslade en massa med lera och dylikt då jag yngre, men nu har det blivit lite på skymundan. Vi får väl ta det sen till sommarprojekt, efter projekt-Baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0