Golf

Underbara söndag. Trots jag är ledig hela tiden känns ändå söndag som dagen innan måndag. Ni vet, fiilisen att bara ta det lugnt, gå ut på promenad och äta gott. Riktig krabbisdag, utan krabbisen. Här är bilden där min mage ser ut som om jag svalt en fotboll, den ser nog större ut än den är. Tror jag tog denna bild lite på en vecka sedan..
Helt groteskt hemskt. Kameran sätter faktiskt 10 kg till :) 
För tillfället sitter vi hela familjen och kollar på golf och njuter. Tiger Woods har nog tappat gnistan och vi håller på Phil Mickelson som verkar vara en god familjefar och sympistyp. Det trodde jag förvisso om Tiger också.. (bu för honom!)

Kommentarer
Postat av: Rolle(ordf.) och Felix (sekr.) i VVG

VÅGA VÄGRA GOLF!

2011-01-31 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0