Bra ställen att spara pengar

Fick nyss en fråga om bra platser att köpa babystuff billigt i Västnyland. Från Västnyland är väl min främsta erfarenhet då Lohjan keskuskirppis, klicka HÄR om ni vill läsa mer om plats och öppethållningstider. Den är rätt dold i skymundan - kanske gps hjälper om man inte känner till Lojo

Däremot är det absolut BÄSTA stället jag varit på - där majoriteten faktiskt bara säljer babykläder - Akseli i Mankby
Där löpte jag amok och hittade både det ena och det andra, jättefina och fräscha kläder för en billig peng. Likledes lite märkesgrejer om man är intresserad av sånt (I admit, I am..). Lönar sig att kollas upp. Även den lite "gömd", man skall gå in i en butik samt alko, och därifrån vidare. Men hittade jag dit gör nog ni det också. Finns även andra grejer till barn förutom kläder. Nu börjar jag bli så ivrig att jag snart åker dit själv igen..

Annars finns ju alltid det olika kierrätyskeskus-affärer som kan ha bra utbud. Det beror lite på stället.


Liten söt baby-Gap för 20 euro

Nalle Puh är aldrig fel..

Hello Kitty

Alla samtliga inhandlade från Akseli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för den informationen. Måste väl ta mej en kytt i det där Akseli loppiset iaf :)

2011-01-12 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0