Visst kan hon!

Vem sade småbarn ej kan le? i och för sig drar hon på mungipan mest i sömnen men den finns där och det kändes härligt att se. Bästa natten bakom, dessutom med hela familjen närvarande. Sååå mycket skönare och tryggare med Lari på plats, kändes mindre ensamt än de två tidigare jobbigare nätterna. Om allt går väl får vi åka hem idag, det återstår att se..

"titta på mig"

vår glupska lilla tjej

har många fina bilder från förlossning före och efter, funderar på att skriva hit min story i korthet. ifall det finns intresse. alla förlossningar är ju annorlunda och jag tror nog jag hör till gruppen inte så farliga (läs: rätt bra).

Undrar en sån sak: hur många morsor läser min blogg? Det tycks ha varit besöksrekord igår :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen doooodis, så sööööööööööt man e :) Jag e nog intresserad av din förlossningsberättelse, så skriv på då du har tid! Jag läser din blogg, men e ju inte morsa riktit ännu heller ;) men nästan!

2011-02-22 @ 15:19:51
Postat av: jenna koivula

vi är alla såå nyfikna, det hjälps inte!!

2011-02-22 @ 15:45:54
Postat av: Daniela

Jisses vilken söt liten goding. Hon e sjukt fin :) Självklart vill jag veta allt om förlossningen, även om jag inte e mamma :) Jag vill veta om allt annat också!

2011-02-22 @ 20:22:41
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Lottis

Oj va hon e söt. Jo skriv allt i detalj: ) Kram

2011-02-22 @ 20:24:52
Postat av: Andie

Jo måste erkänna att jag nog var in på bloggen x antal gånger igår för att se om du satt upp några nya bilder.. De e så här när man har sportlov.. att man inte har nå annat att göra ;)

2011-02-22 @ 21:03:19
Postat av: Annika W-N

Jooo, förlossningsberättelse! Med bilder :)

2011-02-22 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0