Pajbotten

Håller på att fixa kebabpaj, hade köpt färdigt botten och tänkte att det går ju smidigt så. Men vet ni, jag tänker hålla mig till home-made i fortsättningen. Där vet du iallafall vad du sätter i dig (margarin, mjöl..) medan det i denna ena förpackning stod att det finns ELVA stycken E-något inuti..alltså massa tillsatsämnen och skit.

Homemade is best. Punkt slut. Sen att man blir lite lat ibland och köper tillverkat är förlåtligt, men vill man verkligen hållas på hälsosamma kanten - skit i färdigtillverkat!

(nu skall ni ändå veta att jag för det mesta alltid köper färdigtillverkat..det är så lätt att uppmana folk till något, istället för att göra det själv..men skall försöka skärpa mig på den fronten)

Kommentarer
Postat av: farsan själv

Hejhej!



Måste bara komma in och titta på din blogg. Jag såg idag först att du varit inne och kommenterat min blogg...För typ en månad sedan.

2011-02-10 @ 21:05:44
URL: http://farsansjuvel.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0