Hypokondrikern

Argh. Jag är en sådan liten hypokondriker ibland. Hade lite högt blodtryck och genast börjar man fundera och analysera - "har jag huvudvärk? ser jag prickar framför ögonen? Är jag mycket svullen?".  Fastän jag kanske kunde fundera på att det beror på att jag varit i gång två dygn nu mer eller mindre 12h och inte tagit det så lugnt jag borde. Det är nästan så jag glömmer bort emellan att flickan kan bestämma sig för att titta ut vilken sekund som helst nu - eller sen först om en månad. Äsch vad man är löjlig. Måste ta mig tillbaka till tillståndet jag levt med de senast 9 månaderna - lyssna på kroppen, den säger nog om något känns fel. 
Nu skall jag dock ta några lugna dagar och bara ta det lugnt, låta kroppen vila och ladda batterierna. Det kan behövas då Lari åker till Valkenburg för att tävla och lägga denna blivande morsas nerver på högspänn igen lördag kväll..
Nu skall det bli filmdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0