Harmoni..

..är vad man borde hitta men jag blir bara otålig. Ursäkta mitt gnäll här på bloggen, borde döpa om från Mumintrollet till gnälltrollet. Nåväl, vi tröstar oss med att det nog bara är tillfälligt. Det är konstigt, såhär på morgonen känner jag mig rätt kry och bra (med "bara" ett blodtryck på cirka 150ish/92ish). Senare på kvällen skulle jag vara färdig att bli inlagd på sjukhus då kroppen bara säger "blä".

Imorgon är beräknade dagen och jag tycker jag bara får mindre "känningar" längs med veckan. Inte ens övningssammandragningar. Dessutom har det varit för kallt för att gå ut och promenera och vägarna här i skogen är kanske inte de mest sandade och säkraste. Jag ser solen igen, och tyvärr önskar jag det hellre hade varit molnigt.

Nåväl, det finns ett slut i sikte..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kämpa kämpa, nu kan det nog inte vara länge kvar.. :) Ja följer med med spänning!!Kram!

2011-02-17 @ 07:58:30
URL: http://chniil.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hade lite på känn att du skulle ha varit nu i jorv, men tydligtvis inte.. höh.. jag börjar redan vara otålig!

2011-02-17 @ 08:10:40
Postat av: Sofia

Hoppas hon vill hitta ut snart. Håller tummarna och lycka till!!!

2011-02-17 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0