Friends!

På lördagen var jag och träffade Mekke och Carita ute till stan. Vi åt god mat (iaf min mat var helt ok, köttbullar och mos slår aldrig fel) och drack gott. Jag blev helt hooked up på tranbärssaft, slurp! Det är så kul att träffa sina trevliga vänner, trots att det inte blir sådär rysligt ofta. Men desto roligare sedan när det blir av!
Bilderna lånade av Mekke, som hade lite bättre kamera än min fnuttiga mobil..nästa träff blir sen med lite tillökning i familjen. Spännande!
Mekkes kycklingsallad såg väldigt god ut! Carita åt en pasta som var lite för "vattnig" och jag hade helt goda köttbullar. Det var en grill som ligger dörren brevid Santa Fé i Helsingfors (bra minne jag har..). Med cityshopparen får man 25 % billigare räkning av allt man äter! (exl. alkohol). Det tycker jag är en riktigt bra deal!

Kommentarer
Postat av: M&M

Tack för en trevlig middag! Ska bli jättekul att träffa den nya familjemedlemmen nästa gång!;)

2011-02-03 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0