Födelsedag

Det känns emellan som om man hade födelsedag. Har fått så fina gåvor och haft trevligt sällskap i form av vänner och släktingar. Förvisso är sakerna till Isabella, men det är ju ändå jag som får öppna dem..Idag var Anna och Mio på besök och även min småkusin Matilda och Maria hälsade på. Alltid roligt med spontanbesök och få se släktingar man inte annars ser varje dag.. Så välkommen bara på besök till Evitskog! Här kanske inte är mycket att se på (förutom Isabella då) men lite kaffe och kaka finns alltid till bords. 
Imorgon kommer pappa Lari hem, det har vi väntat på! Det lär nog aldrig bli återbesök till Moskva, om jag förstått Lari rätt..har någon av er varit där? St. Petersburg har jag ändå förstått skall vara fint och trevligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0