Dagens to-do

Idag blir det rådgivning. Skall bli kul å se vad hon säger om min situation. Men känner mig som en helt ny människa igen, sovit gott, lägre blodtryck ("bara" 152/84) och solen skiner. Härligt.

Dagens negativa: Inte längre sammandragningar som förbereder mot slutmålet
Dagens positiva: Verkar som liiiite av slemproppen börjar ge med sig..bring it on, thank you!

Och nej, jag tänker inte förklara vad en slempropp innebär nu, vill ni veta mer så googla. Det har att göra med förlossningens början, surprise surprise. Mycket sådant nu. Igår var jag bombsäker lillis kommer ut idag eller imorgon. Nu tycker jag inte det mer, nu känns det knappt ens besvärligt att ha magen i vädret.

Jaa-a, det är bara att konstatera: Graviditeten är verkligen en berg-och-dalbana!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Oj va du e söt på fotot: ) Kramis

2011-02-08 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0