Canon Ixus 105


Här kommer lite bilder jag hunnit knäppa med min nya kamera. Basic kamera som tar i mitt tycke helt bra bilder, iallafall tillräckligt för mig..kostade bara 100 euro från Anttila.

Wannabe Red Bull-tjej.


"Mellanmål" på Hesburger innan perhevalmennus. Jag åt faktiskt en riktigt god sallad, hesburgers sallader är betydligt bättre än McDonalds..

Det är ju inte som om man kan säga att man saknar snö detta år. Ännu en månad till, högst, sen tycker jag det får börja räcka.

Besök till skolan, de gamla korridorerna som känns ytterst gemytliga och trivsamma att gå i. Undrar varför en del helst enkelt älskar skolan, medan det för andra är en ren plåga? Jag antar att alla som vantrivts i skolan inte kan förstå min entusiasm och engagemang med skolvärlden.

Ett besök hos Jenna och glada Aaron. Hur kul är det inte att man kan ta svartvita, eller sepiabilder med kameran?

Den vanligaste position man finner mig i dessa dagar..

Men ibland rycker jag nog upp mig och aktiverar mig lite också, men inte för mycket eftersom blodtrycket ännu ligger högt. Jag läste någonstans att det kan vara ett hinder för epidural. Jag hoppas jag läste fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0