Blondi tuli taloon

Äntligen! Efter måååånga månaders väntan har jag äntligen fått lite veteperoxid i håret (visst hette det så?). Tur att man har så snäll flicka som bara sitter någon timme och iakttar ljus och rörelser i min svägerskas famn. Eftersom jag bara sveper in färgen utan att tänka kommer jag säkerligen se ut som en randig tiger, men det göör ingenting. Vaihtelu virkistää!
(Mörk har jag också varit, här från år 2005? på väg ut med Silja till Gottland)
Snuskig fakta jag nyss kom på: Jag har inte varit i duschen på 5 dagar. Fy tusan. Inte undra på att det börjar lukta babian, snart kan jag inte ens skylla det på Isabella. Heipsulivej, nu lite vatten över huvudet!
Blondi sommar 2009+ fake bruna linser..
P.S Finns det inläggsönskemål ni skulle vilja mig skriva om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0