Besök till jorv - igen..

Nyss hemkommen från Jorv - igen. Samma faderulla, högt blodtryck hos rådgivningen och jag fick remiss. Tydligen var 178/111 liiite för högt. I jorv låg de på lite bättre undertryck mellan 92-98. De mätte och tog alla prover igen..kanske lite av protein i kisset men de menade det verkar snarare vara någon form av mild toxemi. Får väl lita på deras ord, de verkar nog alla proffsiga. 
Allt var ändå bra med lillisen, nu antog de hennes vikt till ca. 3,78 kg alltså helt enligt normalkurvan. Det börjar bli trångt om saligheten. Skulle gärna ha blivit igångsatt och inlagd, men det är ju bättre förstås att det får börja naturligt..
Så nu är jag tillbaka i Evitskog igen och kommer säkert att vara här tills det drar igång, så för att pigga upp en uttråkad kvinna - skriv lite vad ni sysslat med idag/under veckan och ge gärna goda råd gällande barnvård ifall ni är föräldrar :) 

Kommentarer
Postat av: Andie



Hej

När du nu ville veta :)

Lördag: middagsgäster och vakande till kl fem på morgonen --> Superkul

Söndag: båtmässa

Måndag: Till stallet men bilen startade inte då akkun var tom så blev en par timmar försenad innan jag fick starthjälp

Idag: vanlig skoldag med lärarmöte till halv fem. Nu god middag :)



Ha de bra och hoppas du snabbt får klämma ut henne. Jestas så stor hon redan är :)



Kramisar till dig min vän!

2011-02-15 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0