Teknik - suck!

Igår på måndagen ville tekniken inte alls jobba med mig. Jag tog tidigare bussen till jobbet för att printa ut material, men ser ni - då ville de inte fungera överhuvudtaget. Typiskt. Dessutom regnade det och jag hade glömt paraplyet hemma. Därtill mycket på G att komma ihåg - bra att jag hann sleva i mig lunchen. Måste erkännas att det var en riktigt typisk, usel måndag men som blev betydligt bättre då jag kom hem. Där mötte mig en brun läder Guess-väska (ni får se bild av härligheten senare). Ser ni min svärmor hade gått igenom sina förråd och konstaterat hon använt den så sällan att hon gav den bort så den inte står och samlar damm. TACK säger jag och bugar och bockar. Det är inte varje dag man FÅR en dyr designväska. *Living in a material world..I'm a material girl....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0