Julafton

På dagen kom famo på besök, bl.a. hade hon stickat denna fina mössa
Tre generationer
Hon går inte än på pottan, men gillar nog att tugga på en.
En gemensam gåva av mig till busungarna..Angry birds! Isabella diggar ljuden..fast på julafton var det nog främst snörena som var intressantast
Julgubben hämtade bl.a. dessa fina tossor, där hon kan a sina första steg
och till hjälp att gå fick hon fina Brion av gumor från Sjundeå. Eftersom tösen tycker så mycket om mobiler fick hon en helt egen, med sång och ljud..hela faderullan, som vi nu får lyssna på dagarna i ända.
lite av klapphögen. Hade önskat mig köksutrustning, så nu har jag en kastrull och stekpanna att göra större mängder mat i. Toppen! Mycket roligare att laga mat med god utrustning
och ännu bättre då man kan mixa och blanda. Hipp hurraa!
Old McDonald had a farm..iaa iaa oo
En klocka med en rusande Mumin. Är helt såld på Iittalas Mumin, fick även en härlig "Muumit lasissa" - tuikkulykta. Är så otroligt tacksam över alla gåvor, mer än jag kunde vänta mig. Allt dessutom sådant vi har nytta av (bl.a presentkort till Långviks kongresscenter inklusive barnvaktande..)
HistoriaDVD:n, kalendrar, gåvokort, knivar, ficklampa (kom genast vid elbrottet till bra användning) osv
sist men inte minst..min present av Lari. Helst skulle jag ta den i rosa, men vi får se om det ordnas.
Hade en superb kväll, god mat och alla nära och kära omkring. Kunde inte varit bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0