Fullt upp

Jahhas, klockan är 22 och jag loggar in för första gången idag. Det betyder med andra ord det är bråda tider. Idag har det varit en rolig dag, först förmiddag jobb, eftermiddag kaffe med gott sällskap, middag hos Isabellas famo, sedan läggdags för tösen, morsan fortsätter med zumba, julshopping och pakethämtning. Äntligen i säng och lite Simpsons (vi brukar varva ner med sambon med någon kul serie innan läggdags). Imorgon julkyrka och sen JULLOV! Joy!!
p.s Isabella har lärt sig sitta, så nu finner jag henne oftast sittandes i sängen då jag tar upp henne på morgonen (fördelen med att hon lägger sig tidigt är att hon stiger upp kring 7 på morgonen, vilket betyder jag hinner ge gröt och mjölk innan jag åker iväg på jobb. Win win situation..)
Nu är det bäst jag slutar, annars yrar jag iväg igen..som ni märker, fullt upp på alla plan! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Här brukar Ida också sitta i sängen, i fotändan dessutom, och vänta på att man ska hämta henne när hon har vaknat. Ser rätt så sött ut:). Visst blir livet lättare när dom lär sig sitta? Man behöver inte hela tiden hjälpa till! Även om det nog blir en och annan smäll för Ida när hon lite väl våghalsigt ibland sätter sig ner från stående ställning... Men jag tror nog hon mest bara blir rädd för fallet istället för att det skulle göra ont.

2011-12-22 @ 08:20:54
URL: http://silverkanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0