Golf

Godmorgon! Idag skall vi åka till mommo och mofa på besök. Vi är ju en golfande familj, varför jag nu tänkte bjuda på några golfskämt jag fann här på datorn.
Här är annars allt i prima skick, Isabella jollrar och sover nuförtiden hela nätter, så vi har inget att klaga på. Jag har köpt skrivbord och montrat ihop det, efter några om och men står det klart. Och ett blått finger senare..
Jag gillar nämligen det där med att vara händig och göra saker med egna händer..det är kul! Another reason I love Ikea..

Vaimo: "Miten sinun lääkärissäkäyntisi sujui?"
Mies: "Minulla on sekä hyviä että huonoja uutisia. Minulla on korkea verenpaine, mutta aion lääkärin kehotuksesta ruveta harrastamaan golfia."
Vaimo: "Mitä ne hyvät uutiset ovat?"

****

Golffari tapasi klubitalolla pron ja kyseli häneltä, että miten saada paljon backspinniä palloon.

Pro: -Kuinka paljon lyöt rautavitosella?

Golffari: - 140 metriä

Pro: - Ja vielä haluaisit pallon tulevan taaksepäin!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0