Kvällens film

Jag lovar, jag ljuger inte om jag säger att jag sett "En prins i New York" minst 30 ggr. Den råkade komma på Nelonen ikväll, och nu sitter vi här och skrattar högt med sambon. Roligt med hur lika film och musiksmak vi har, det är inte många som både har samma filmsmak OCH diggar ABBA :) Hyvä näin
Tjejen sussar sött sedan flera timmar tillbaka (hon somnar alltid mellan 18.30-19) och vi har hunnit äta gott, dricka ett glas rött därtill ute på balkongen, njutit av popcorn och kollar på bra film. Helt enkelt en perfekt fredag.
Om ni motförmodan inte sett filmen med Eddie Murphy, gör det! Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna.
Trevligt veckoslut allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0